Konferencija apie IT/programavimo perspektyvas mokykloje
4 balandžio, 2011 § 3 Komentaras
Labai patiko, kad visa konferencija pateikiama internete: pranešimų pdf, video, bei diskusijų garso įrašai.
Man įdomu pasiklausyti:
Darbas grupėse – Ketvirtoji grupė
Informacinių technologijų vidurinio ugdymo bendrosios programos išplėstinio kurso Programavimo modulio projekto aptarimas. Vadovauja Renata Burbaitė, Vytautas Vaičaitis
07-4-gr-programavimas.mp3 (Garso įrašas, 20002 kB)
Apibendrinimas_programavimas.pdf (PDF dokumentas, 131 kB)
Kelios ištraukos iš diskusijos:
- mokytojai vis tiek mokys tai, ką geriausiai moka…
(nelabai gerai, kad ne tai, ko reiktų rinkai…) - svarbiausia ne kalbos, o programavimo mokymas. Bet paskui sako, kad C++ šeima pasaulyje populiariausia, tai ją ir reiktų mokytis.
(Hm, gaila Python’o nieks nepaminėjo – gi jis taip palengvina programavimo pradžiamokslį…). - bet valio, kad “egzaminų sistemoje kompiliatorių bus tiek, kiek reikės“ (Burbaitė). “Vertinimo sistemoje įdėti kitą kompiliatorių problemų nėra“ (Blonskis).
Reiškias, yra šansų ir Python’ui 🙂
ps.: Įdomu žvilgtelt, ir į “Duomenų bazių“ modulio aptarimą: DB_diskusija.pdf (PDF dokumentas, 98 kB)
apie 29min diskusijoje Burbaitė sako, kad mišrios grupės (anksčiau turėjusių ir neturėjusių programavimą) nėra blogai, nes vaikai vieni kitus pamoko, o mokydami dar ir patys geriau įsisavina ;).
Be to, sako, konsultacinės valandos irgi labai pasiteisina (mokytojams papildomai skiriama į savaitę po pora valandų).
Manau svarbus momentas 1:10:25 , kur klausiama “Kodėl yra taip mažai pasirenkančių išplėstinį informatikos kursą ir informatikos egzaminą?“
Ogi todėl, kad temų daug, o laiko – 1 savaitinė pamoka
ir apskritai, kuo daugiau temų(teorijo), tuo mažiau lavinamas mąstymas/sprendimų ieškojimas 😦
na ir pabaigai (1:24:50) anekdotas iš gyvenimo:
Ateina moksleivis pas informatikos mokytoją ir sako:
– Aš laikysiu informatikos egzaminą.
– O tu žinai, kas yra programavimas?
– Taip, aš Windows’us moku suinstaliuot.